Sunday, January 6, 2013

newsfeed dah bersih!

news feed FB saya dah bersih daripada status, post samaada berupa umpatan, fitnah, caci maki,tuduhan, iklan yang merosakkan dan sebagainya..kepada mereka yang kurang beradab di facebook, saya minta maaf kerana mata dan hati saya sakit tengok post sebegitu.. makanya sebelum semput saya makin teruk dan untuk mengelakkan saya terkena serangan sakit jantung ( nauzubillah) saya telah menyusun anda di tempat yang sepatutnya ..:) ..* maaf, ini kepada yang berkenaan sahaja..tak semua macam tu..sbb ramai kawan2 saya baik2 orangnya* .

sekiranya ingin mengkritik, kritiklah dengan hujah yang bernas, dengan adab dan akhlak yang baik,dengan aqal yang sihat dan waras bersandarkan pada Al-Quran dan Hadis.

kepada pengumpat, pengeji, pencela dan pemfitnah..Bertaqwalah dan takutlah kamu kepada Allah...

lidah itu amanah.. dan setiap anggota akan dipertanggungjawabkan di akhirat nanti..

No comments:

Post a Comment