Sunday, August 26, 2012

Raya 2012

Alhamdulilah..syawal dirai dgn penuh kesyukuran setelah selesai menyambut sebulan ramadhan..moga bertemu dgn ramadhan akan dtg lg..impian sy nak sgt sambut ramadhan di Masjidil Haram..insyaAllah satu hari nanti..doakanlah ya..

gambar2 raya thn ni..Alhamdulilah, thn ni meriah dgn kehadiran cucu2 mak yg makin bertambah dan semua adik beradik yg balik bercuti d jb..bkn senang nak kumpul 7 beradik bila ramai yg dah ada keluarga mertua..


ini bukan iklan ubat gigi colgate
usop & kakak ipar seminggu sebelum lahir anak sulung mereka, zuhry..

syed muhammad alzuhry b syed yusuf.. bayi yg kacak ini lahir semalam (25/8) tepat pukul 5.15 petang..

baba , ammi baghil dan tok umi (raya pertama d rumah tok umi)



maria dan keretanya..
anak bapak.. ( haikal b. haizul)
say cheese! (gigi muhammad hilang lepas makan burger)
payah nak suruh bdk berempat ni duduk diam2 amik gambar..(bergambar ketika hari terakhir ramadhan)





balik kampung antara rumah mak sedara yg diziarahi ialah rumah cik gayah yg hobinya suka mengumpul rabbit..


nu'man lanyak rabbit tok gayah!

sekian,itu je sebahagian gambar-gambar yg sempat diambil..harap tak terlambat utk ucapkan selamat hari raya aidilfitri..kullu'am wa antum bikhair..maaf atas segala salah dan silap..

2 comments:

  1. Intan Fatimah adikmu y paling comel :PAugust 31, 2012 at 8:00 PM

    alhamdulillah,, best kan,,, tahun nii semua adik beradik berkumpul... anak2 sedare ku y semakin comell :))) bila mase plak nu'man main rabbit cik gayah nieyh?? ahaha tak leyh blaa,, ade plak cik gayah suka kumpul rabbit,, cik mamat lah y kumpul rabbit.. kahkahkah

    ReplyDelete
  2. ala teh..cik gayah ke cik mamat ke sama je lah.....:-P..

    ReplyDelete