Monday, September 12, 2011

conteng-conteng di permulaan semester

bismillah..
assalamualaikum..
cerita di permulaan semester..
aku menyorong beg yang berketul-ketul ni ke lrt..menuju ke stesyen gombak..uia masih sepi..pelajar2 ramai yg belum kembali ke sini..melainkan yg kudengari keriuhan pelajar2 baru thn 1 yg sedang bertaaruf di CAC...kembali semula aku ke sini..tempat di mana taman ilmu dan budi berada..menyambung kembali semester 1 tahun 2..
selalunya dipermulaan semester baru ni lah pelbagai azam baru yang akan keluar..saje nak kutip semula semangat baru..:D...

buat junior thn 1 yg baru shj masuk ke gombak,selamat datang diucapkan..moga ilmu yg kita sama2 pelajari diberkati Allah dan dimanfaatkan sepanjang hayat..

dan moga juga kita betul-betul tekad untuk berusaha menggapai azam yg kita dah tekadkan...selalunya kita ni mudah shj berazam tp usaha kita tak sehebat yang kita angankan..jadi..kuatkan semangat,kuatkan tekad, moga kita istiqamah..


p/s : maaflah ya post kali ni cerita2 kosong je..saje je..xde idea nak conteng apa..dan selamat hari raya jg diucapkan..harap belum terlambat lagi..:)

1 comment:

  1. seomaga semester baru ini akn memberi kita kekuatan untuk terus berjuang dalam ibadah menuntut ilmu..semoga Allah memberkati ilmu yang kita pelajari..buat aishah humaira, semoga tabah menghadapi segala dugaan dan semoga mencapai keputusan yang cemerlang pada semester ini..insyaALLAH..Amin

    ReplyDelete